Tuesday, June 3, 2008

# 12 užurbano Učitano i molba iz tvoje vjerno

Užurbano je prilično kul. Imao sam već instaliran Media konzole ... dobro, u redu, kapetan bolestan instaliran je za mene. Ja pokušao jillion puta i jednostavno nije mogao dobiti je surađivati. Čak i kapetan u lošem je teško vrijeme figuring out ono što je držite se. Ja sam slušao par knjige do sada, i moram reći, I like it. Mmmm .... morate zapamtiti da push pauzirati kada netko šetnje ili vas ostaviti vaš radni stol, ali osim toga, to je veliko. Nisam mogao pronaći neke od točnog naslova i bio nadajući za, ali sam našao neki veliki zamjenika. Ja sam slušao samo ne-fikcija do sada. Ja sam nadajući da isprobate jedan fikcija knjigu uskoro.

Što ja ne voljeti najviše ... previše teško instalirati. Selekcija? Prilično dobra. Nemate omiljenih autora, tako da ne mogu komentirati. Svejedno iznenađenja? Nakon početnih poteškoća u instalaciju, bio sam zadovoljan što vidim da je lako preuzeti naslova u medijima konzole.

Mislim da ću ga koristiti mnogo.

1 comment:

groovelily said...

Vi ste tako tečno u mnogim jezicima, gotovo boggles uma. Spremanje svijeta moraju poduzeti kako bi vam puno zanimljivih mjesta. A, ako je u jednom zanimljivom mjestu, to je uvijek korisno biti u mogućnosti da naručite Top Ramen u materinjem jeziku.